vemod och mindervärdighetskomplex .


Vad gör man när vemodet och mindervärdighetskomplexet tar överhanden? Alla tankar är bara

i en enda salig röra. Det är så himla lätt att som utomstående rycka på axlarna och säga, nu får du väl skärpa dej! Så är det ju inte! Där har du fel! Hos mej håller tanke och känsloblandaren på och jobbar med mitt inre. Måste psykologhjälp vara så djävla dyrt, och föresten tror jag inte att dom kan hjälpa mej. Dom säger väl likadant som alla andra. Så kan du väl inte säga. Säger du så blir jag sårad. KAN INTE JAG OCKSÅ BLI SÅRAD? Mina känslor tas aldrig på alvar!

Bengt Plats!
Förlåt att jag alltid sårar. Fast att jag älskar så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0