Varför super Jeppe?

Varför super Jeppe? Vad händer om han inte gör det? Blir det någon skillnad, har inte märkt att det blir det.
We are all equal! But some are more equal than others! Varför är det så? Vill bara få mina nära och kära samt vänner att förstå att jag vill ockå bli behandlad som man gör med andra. Vag gör jag för fel? Är det alltid mitt fel? Jag hoppas och tror inte det. Har hela mittt liv fått niga och bocka för att bli älskad och sedd! Det suger fett måste jag säga. Känner mej känslomässigt misshandlad och mobbad. Vad skall man göra? Vad är det som folk inte gillar hos mej? Kan det bli någon ändring. Måste hela mitt resterande liv fortsätta så här, det orkar jag inte!
equalbengt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur behandlar jag dig då??

2008-11-17 @ 18:49:46
URL: http://zippojanice.blogg.se/
Postat av: janice

Varför super du? Och ja...vad händer om du slutar?

2008-11-17 @ 19:19:29
URL: http://zippojanice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0